czwartek, 16 sierpnia 2012

Ta karteczka powstała w ramach mojej "terapii zajęciowej":


20 komentarzy:

Gosia pisze...

Najpiękniejsze są róże robione ręcznie, mają duszę ;) Pozdrawiam

Mihaela pisze...

Lovely composition!!!

Ela pisze...

piękna karteczka:)
delikatna i subtelna ...bardzo mi się podoba!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne różyczki i śliczna kartka :)

Olgalucky pisze...

Красивая, нежная открытка!

Malgodia pisze...

Piękna kartka, a do róży to czasem wykrojnika nie kupuj, Twoje są prześliczne :)

wiola_c pisze...

Różyczki wyszły super. Piękna praca. :)

Drycha pisze...

Róże wyszły pięknie :) no i widzę moje ulubione medium do wykańczania :D znaczy się Glossy :)

Dobra pisze...

Piękna karteczka, cudna kolorystyka i wspaniałe wykonanie.

Sophie pisze...

Eine wunderschöne liebevoll gemachte Karte.
Und auch deine anderen Werke sind einzigartig schön.

Mir gefällt dein Blog mit deiner herrlichen Kunst.

Und darum bin ich auch ab sofort ein Fan von dir.

Liebe Grüße und einen schönen Sonntag

Drycha pisze...

Wybacz, nie znalazłam maila, więc piszę tu.

Wszystko u mnie na blogu działa... wystarczy kliknąć "expand" na issuu i otwiera się nowe okno na cały ekran :)

Dorota pisze...

Efekt doskonały, różyczki piękne! Świetna kartka.

Bibbi pisze...

Very pretty flowers! Love the color and layout on this card. Have a nice week!

Alexandra pisze...

Piękna :) wspaniałe te kwiatuszki :)

Dexterowa pisze...

Rewelacyjne są te róże

Pia pisze...

wauw so beautiful card, lovely flowers
hugs Pia

tulipanka pisze...

Różyczki dały efekt niesamowity :) Przepiękna karteczka :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Przesliczna kartka a rozyczki sa piekne :)

Ludkasz pisze...

Piękna kartka a różyczki zachwycające:)

MontanA pisze...

Dzięki, że znalazłaś mojego bloga, bo dzięki temu ja poznałam Twojego.... a tu tyle pięknych rzeczy... rozgoszczę się tu na dobre... ;-)