piątek, 23 listopada 2012

Karteczkę sztalugową przygotowałam na imieniny - grudniowe, stąd jej kolorystyka..
Podczas "produkcji" swoich różyczek korzystam nieco z kursu Agnieszki, której kwiaty bardzo mi się podobają, jednak te moje wyglądają zupełnie inaczej, ponieważ:
wycinam je ręcznie, a wycinając robię "góry i doliny"
są wycięte nie na planie koła, ale owalu - jaki mi zresztą wyjdzie (trudniej je zwinąć, ale dzięki temu każda jest zupełnie inna)
zwijam papier rzadziej, bardziej go formuję i układam
dbam o to, żeby środek kwiatuszka był niżej, niż okalające go płatki:
 

18 komentarzy:

Alexandra pisze...

Śliczna jest :)
A uśmiecham się, bo mam "na sucho" przygotowaną kompozycję kartki....podobną do Twojej :)

Dexterowa pisze...

Róże wyglądają jak żywe. Kartka oryginalna i niepowtarzalna dzięki temu.

Unknown pisze...

Aniu, karteczka jest piękna i taka cudownie delikatna. Różyczki - mistrzostwo świata :)

Gosia pisze...

Róże - super, kapitalnie zdobią całą kartkę, pozdrawiam ;))

Mihaela pisze...

Beautiful card, love the background!

Miriamart pisze...

Ach... przepiękna
Zapraszam na nowe candy do mnie http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2012/11/klikajace-candy.html

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna kartka. Prześliczne róże zrobiłaś, jeśli są wycinane ręcznie, to tym bardziej chylę czoła. Podoba mi się też to piękne koronkowe tło.

Malgodia pisze...

Cudna kartka, cudne róże i cudny wykrojnik, rzeczywiście miałaś dobre oko, a ja go przeoczyłam :(

Klaudia/Kszp pisze...

Kartka jest piękna, a róże wychodzą Ci cudnie! :)

Sophie pisze...

Wieder so eine wunderschöne Karte.
Traumhaft dekoriert.

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna :) Różyczki wyszły pięknie, bardzo ładnie wyglądają na koronkowej ramce :)

OriBella pisze...

Śliczna karteczka pięknie skomponowana:)

MontanA pisze...

Przepiękna kartka! Zdradź mi tajemnicę- ten ażurowy wzór pod kwiatami to wykrojnik?
Pozdrawiam MontanA

Dobra pisze...

Bardzo śliczna karteczka. Zapraszam po wyróżnienie.

Bibbi pisze...

Very pretty cards! You have made so many lovely projects! Have a nice weekend!

IWA pisze...

Przepiękne te różyczki!

mag pisze...

Świetna kartka. Różyczki wyszły cudnie :)

u Alojka pisze...

marzenie! cudna!