czwartek, 3 listopada 2011

Na święta..

Każda zima nierozerwalnie kojarzy mi się z kwitnącymi w ogródku ciemiernikami, postanowiłam więc zrobić karteczkę w świątecznym klimacie, ozdobioną właśnie nimi - i co ważniejsze - zrobiłam ją w nietypowym dosyć, moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym - białym i kości słoniowej. Ta kolorystyka kojarzy mi się ze starym,babcinym, koronkowym obrusem - białym - z kremowymi wstawkami. Karteczka oczywiście podwójnie składana - od jakiegoś czasu jestem pasjonatką tego typu kartek.


Kwiatki wykonałam, adaptując papier Galerii Papieru "Usłane różami 05", nadając inny kształt płatkom i kwiatom, stosując do wykonania środków embossing na gorąco.

Podczas wykonywania karteczki posłużyłam się wykrojnikami Quickutz - rameczki, otwór w kartce, Pristine Border - biały border, Marianne Design - zawijaski. Do wykonania podbudowy kwiatów użyłam wykrojnika Cherry Blossoms.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i cieple słowa, które dowodzą, że wreszcie zaczyna mi coś wychodzić:))

11 komentarzy:

Made by Aisia pisze...

Twoje kwiatki mnie zachwyciły! Jeszcze takich nie widziałam, piękna kartka:-)

Malgodia pisze...

Aniu piekna ta kartka, taka delikatna i subtelna, a kwiatuszki bardzo mi się podobają :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Mi również bardzo się podoba i kartka świąteczna w takich jasnych kolorach i kwiatuszki :)

Elly pisze...

Prachtige kaart met een geweldige bloem!

Groetjes Elly

Ludkasz pisze...

Piękna kartka:)Ogromnie delikatna...

Crafty Loops pisze...

This is a stunning card and the flowers are beautiful. Lee x

karolina jeżak pisze...

Wspaniały efekt! :)
Narobiłaś mi ochoty na podobnego składaka :))

Home sweet home pisze...

So gorgeus and beautiful card:).

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Delikatna, elegancka. Perfekcyjnie wykonana. Piękna!

ZUzanna pisze...

przepiękna.. pełna ciepła.. :)

Dobra pisze...

Bardzo piękna karteczka. Jest pełna uroku i elegancji. Wspaniale wykonałaś kwiatuszek.