piątek, 18 października 2013

Faza na myszki:)

Dostałam zadanie - notes z myszką:)




Z rozpędu, pozostając w "mysim" temacie, udało mi się zrobić magnesik na konkurs Studia 75:




Prościuteńko z łóżka - w niezbyt jeszcze dobrej formie - udało mi się dotrzeć na I Rzeszowskie Spotkanie Scrapowe, gdzie było po prostu cudownie!!!!
Niezmiernie podobał mi się spokój, kameralna atmosfera, liczne atrakcje oraz możliwość spotkania i porozmawiania niemal z każdym (tylko siły było brak)..
Udało mi się wpisać do ślicznego pamiętniczka Joli - Jolagg - bardzo serdecznej i bezpośredniej osóbki (cieszę się, że miałam okazję ją poznać)


 (zdjęcie zapożyczyłam od Pauliny Wośko)

Poznałam Małgosię - Peninię, którą osóbką i jej talentem jestem zauroczona:)

(zdjęcie od Joli)

Spędziłam cudowne chwile ze swoją Małgosią, z którą "załapałyśmy" się przypadkowo na zdjęciach "zakupowych":

(zdjęcie od Vivy)

No i oczywiście spotkanie z Dorotą i Anetką na stoisku Studia 75, bez których ta impreza nie odbyłaby się:))
(zdjęcie od Totti, a na nim Dorota, Anetka i Jolagg)

Moja myszka "załapała" się na zdjęciach Pauliny Wośko:



Na koniec udało mi się poznać sporą grupkę przedstawicielek "Scrapującego Lublina" - taki fajny nagłówek na swoim blogu utworzyła Monia. Cóż - widać w Lublinie mam za daleko;)
W tym miejscu pragnę podziękować organizatorom spotkania z nadzieją na rychłe spotkanie w Lublinie:))

12 komentarzy:

mirosek pisze...

Magnesik-myszeńka jest słodki :) no taki uroczy, że napatrzeć się nie mogę :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Aniu, jak cudownie oglądać Twoje dzieła, śliczny nites z myszką i sama myszka.Cieszę się, że mogłŚ poznać tyle fantastycznych osób...i spędzić wspaniale czas.Pozdrawiam serdecznie:)))

wiola_c pisze...

Aniu, miło Cię widzieć i Twoje prace również. Cieszę się, ze mimo braku czasu udało Ci się wygospodarować chwilkę by pokazać nam swoje prace, które są urocze. Życzę powodzenia :)
Pozdrawiam i do zobaczenia.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Miło było Cię spotkać, chociaż szkoda, że tak krótko i tak daleko ;) Na następne spotkanie w Lublinie koniecznie wpadnij :)
A wszystkie Twoje myszki przesłodkie :)

Home sweet home pisze...

Hi

Lovely creations:):)

Fabulous photos too:):)

Merethe

Peninia / Gosia pisze...

Notes śliczny!!! Aniu cieszę się że, mogłam Cię poznać:) Cieplutko pozdrawiam*

McCrafty's Cards pisze...

Fabulous creations I love the animals
Kevin xx

Malgodia pisze...

Piękne prace Aniu zrobiłaś :)bardzo podobają mi się Twoje filcowe zwierzątka :)Spotkanie było wspaniałe, szkoda tylko, że tak krótkie :) :) :)

a.le kartka pisze...

Świetny notes a magnes i ta mała słodka myszka - przeuroczy:)

anias pisze...

Twoje myszki są cudne, pozwolę sobie bywać u Ciebie :) Pozdrawiam!

Sophie pisze...

Das ist ja ein süßes Büchlein geworden.
So niedlich... :-)

Sophie

Joanna Wiśniewska pisze...

Myszki są super, ta myszka która weszła w pranie jest cudna :)