czwartek, 5 stycznia 2012

Paki - pocieszaki:))

Pod tym tytułem Zuzia ogłosiła szybką akcję interwencyjną w ramach wymianki gwiazdkowej. W ramach niej - wszyscy chętni "udziałowcy" zabawy mogą przygotować symboliczne paczuszki dla tej z dziewcząt, która swojej świątecznej przesyłki wymiankowej nie otrzymała. Trudno wnikać w powody tej przykrej sytuacji, ale pomysł na pozytywny finał tej zabawy jest świetny! A ponieważ bardzo mi się ta szybka akcja spodobała, więc oprócz paru "przydasiów" przygotowałam w trybie szybkim dla Ani kalendarzyk. Na fotce jego postać pierwotna (kupiłam parę) i wersja po liftingu:))

6 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetnie wygląda ten kalendarzyk - jest nie tylko piękny, ale i praktyczny :)

Karmeleiro pisze...

hoho, wersja po liftingu znacznie bardziej do mnie przemawia :)

Ludkasz pisze...

Wersja po liftingu zachwyca...

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetny! Ania na pewno będzie zadowolona i zaskoczona tymi pakami pocieszakami, które do niej nadlecą :)

Malgodia pisze...

Ślicznie go oprawiłaś i pomysłowo :)

Agneta pisze...

Alez jaki sliczny notesik po liftingu! i te brazy.... zachwycajaco..